2014. július 7., hétfő

Straw hat and blazer

Already in full swing throughout the summer SALE! So the days I visited and shopped properly. Always write head one of those "what to buy" list and focus primarily on those always best. Thus managed to obtain a beautiful H & M blazer I have looked for several months and finally to 50% off was on sale. I bought a bathing suit Pimkie, H&M rings, Bershka bomber jacket and a C&A straw hat. 
The current assembly from a totally rocking evening outfit. Points made ​​in the image of the sunset. The black and white combo is always my main line so I wanted to keep. The starting point was the orange blazer. It followed the white and black short span I cut black Birkenstock footwear black bag and I combined. The straw hat is simply a summer essential alapdarabbá has grown into a year!
♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Már javában folynak a nyári leárazások mindenütt! Így a napokban én is ellátogattam és rendesen bevásároltam. Mindig írok fejben egy ilyen "mit vegyünk meg" listát és első sorban mindig azokra koncentrálok a legjobban. Ezáltal sikerült beszereznem egy csodás H&M blézert amit már több hónapja kinéztem és végre 50%-ra le volt árazva. Vettem egy Pimkie fürdőruhát, H&M gyűrűket, Bershka bomber dzsekit és egy C&A szalmakalapot.
A mostani összeállítás egy teljesen lenge, esti outfitnek számított. Pont naplementénél készültek a képek. A fekete-fehér kombó nálam mindig fő vonal így ezt szerettem volna megtartani. Kiindulási pontom a narancssárga blézerem volt. Ebből következett a fehér topp és a fekete short amiket fekete birkenstock fazonú lábbelivel és fekete táskával kombináltam. A szalmakalap pedig egyszerűen egy elengedhetetlen nyári alapdarabbá nőtte ki magát idén!














C&A straw hat, H&M blazer, H&M bag, Zara short, H&M rings, H&M shoes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése