2014. december 2., kedd

Budapest Fashion Week


Drága olvasóim,
nemrégiben voltam a Budapest Fashion Week-en. Méghozzá az első napon. Én,hogy őszinte legyek óriási reményeket fűztem ehhez. Tudtam,hogy egy mégis "családiasabb" esemény lesz, de nagy utóhanggal fog járni. Amint beértünk a régi mozinak, retró külsőnek becsomagolt helyszínre tudtam,hogy ez nem az én estém lesz. De nem is ez a lényeg,hogy milyen volt a hangulat a bemutató előtt,hogy milyenek voltak az ottani emberek,hogy miket láttam és szűrtem re a hangulatból amikor megérkeztünk. De a tömegnek ellenére szerencsére volt helyünk, nem is rossz.. Öt tervezőnek a kollekcióját láthattunk és két szünet alatt lányok pattantak elő a kifutón a sötétségből. És akrobatikus, számomra kicsit extrém, de mégis látványos produkciókat állítottak elő a közönségnek 5-10 percben. Összességében a pozitív véleményem az,hogy sok tervezőt láthattam szemtől szembe. Olyanokat akiket eddig nem ismertem, de a 3 napos bemutatóknak köszönhetően volt szerencsém őket is látni és úgymond felfedezni. Testközelből utólag visszagondolva teljesen más volt. Az öt kollekcióból kettő fogott meg nagyon, amiért oda meg vissza voltam. A nagyobb hangsúlyt arra fektetném most a bejegyzésben. És a fotókat nagyon szépen köszönöm Pintér Ferinek (az oldaláról itt a link: x ). Az én gépem jó volt, csak sajnos elfelejtettem hozni memóriakártyát, a telefonnal meg nem lett volna olyan, nem adta volna vissza a hangulatot. 

Luis Alexandru Drajan 
Az egyik kedvencem volt az 5 tervező csodás munkái közül. Egyszerűen elvarázsolt. Azt nem mondom,hogy a stílus közel áll hozzám. Vagy,hogy gondolkozás nélkül felvenném ezeket a darabokat, de valamiért megfogtak. A zene, pedig elmondhatatlanul tetszett. Amint tudtam rá is kerestem. Instagram-on egy videót láthattok is róla (x).
Ami megfogott a kollekcióban azok már az alapok, ahonnan a tervező kiindult. Nagyon szeretem az oversize darabokat, a kimonót, a midi szoknyákat, a denim bő szabású "boyfriend jeans"-eket is, a blézerekért pedig oda vagyok. Nálam top must-have darabok ezek, és a kifutón köszöntek vissza rám. Már akkor felcsillant a szemem. De ami a legjobb az a halvány, de mégis erőteljesnek mutató mintázatok. Kicsit kislányos, bájos hatást nyújt a viselőjének, de mégis egy határozottság és nőiesség tükröződik vissza róla! A nyaklánc megoldások pedig zseniálisak voltak, arra nincsenek még mindig szavaim.






Dora Robar
Időtálló darabokkal találtam szemben magamat mikor az első modell megjelent. Ha még úgymond kisiskolás divatbemutatóra járó lennék azt gondoltam volna,hogy: -mik ezek a függöny összefogóval megoldott darabok?- De most már amióta intenzíven járok ilyen eseményekre már nem ez fordul meg a fejemben elsőre, hanem az,hogy: "HUHA,micsoda ötlet"! Süt a kollekcióról,hogy a tervező szerintem teljesen egyedire szerette volna megformálni a márkát is,és ez számomra sikerült is bebizonyítani. Na de nézzétek meg a különleges formákat, a különleges megoldásokat a szokványos, lassan veterán, de még mindig tomboló darabokban.




További képek más kollekciókból: 
MZF

MZF
Anwaryan

Anwaryan

Anwaryan

Anwaryan


Köszönöm szépen,hogy velem tartottatok ebben a bejegyzésben is. Szombaton szülinapom van, amit szűk baráti körben pénteken megünneplünk egy rendezvény alkalmából is, és természetesen utána a Vörösmarty téren be is ülünk valahová. Képen a pénteki ünneplésről és a szombati szülinapról Instagramon lesznek láthatóak (itt a link: x). És outfit poszt remélhetőleg a pénteki napról lesz, plusz külön-külön is szeretnék majd csinálni nektek róla bejegyzést! Sok puszi mindenkinek.♥ 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése