2015. augusztus 17., hétfő

SZIGET 2015

Drága olvasóim, pénteken a baráti társaságom egyik részével ellátogattunk a Sziget Fesztiválra. A tavalyi is emlékezetes volt számomra az élmény, a fellépők miatt, de az idei is jónak ígérkezett. Azért döntöttünk a pénteki nap mellett, mert aznap volt AVICII. Mindannyiunk kedvence. A barátommal már 4 óra körül kimentünk, átvettünk a jegyeket és felfedeztük a Szigetet. Utána elmentünk vásárolni, majd ilyen 7 óra után találkoztunk az ismerősökkel. Van akit a vásárlás után szedtünk össze, és van aki a fesztiválon belül. De most bele is kezdenék a képek mutogatásába. Sajnos teljesen elfeledkeztem a rövid outfit fotózásról, így ezt nem tudtam nektek megörökíteni,hogy miben voltam. De tervezem az újra fotózását a héten. Sajnos sok kép sem készült, inkább videókat csináltam. Amit ha enged az oldal be is szúrok nektek. Sok puszi és jó olvasást!



Arra gondoltam,hogy ahogyan készültek a képek úgy kezdeném ezt a pontot is,hogy mint egy napirend, úgy nézzen ki. Először is nagyon sokat vacilláltam azon,hogy mégis mit vegyek fel?! Milyen legyen a hajam? A körmöm? A sminkem? Legyen valami extra rajtam? Csinos, de fesztiválos legyek? Vagy laza, és csak a kényelmet nézzem? Folyamatosan szűkítettem a kört, hiszen csütörtök este kezdtem el kapkodni, és akkor szöktek ezek a gondolatok is a fejembe.  Aztán megkérdeztem a barátomat, áthívtam magamhoz, a kettő kedvenc szettemet az ötből felvettem, és közösen választottuk ki a "nyertest".

Amint beértünk a barátommal a Szigetre megláttuk ezt a "házasságkötő" kis sátrat és máris úgy gondoltuk,hogy oda be kell menünk. Jó kis élmény volt, és nagyokat nevettünk közben! Sajnos a gyűrű választék nagyon nem tetszett, mert délutánra már csak ilyen virágokat voltak. Ráadásul Avicii koncert vége felé valahol elveszítettem róla a rózsaszín virágot is...

Én olyan vagyok,hogy szeretek dolgokat/helyeket felfedezni. DE..azt is szeretem,hogy ha legalább nagyjából tudom,hogy mi merre és hol található meg. És a SZIGET térképen láttam,hogy van egy eléggé nagy H&M placc is, ahova elsők között látogattunk el. Nagyon sok programot kitaláltak amik viccesek, jópofák és hasznosak is voltak. Tudjuk,hogy a kedvenc márkám a H&M, így még jó,hogy az egészet élveztem! Barátnőmmel felültünk a körhintájukra is, a többiekkel meg mint láthattátok a bevezető animációt odaálltunk fotózkodni, ami inkább egy kis klipnek volt nevezhető.

Avicii előtt 2 perccel elengedhetetlen volt,hogy ne csináljunk pár képet a tömegben! Már mindenki körülöttünk türelmetlenül várt.

Most pedig ide beszúrok nektek Avicii koncertről pár videót:


Ezt a zenét egyszerűen IMÁDTAM,azóta ezt hallgatom:





Ennyi lett volna az én kis Szigetes élményem képekben, és pár kommentben. Sajnos nem túl sok, de azért remélem élveztétek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése