2015. május 1., péntek

ELLE Fashion Show 2015

Drága olvasóim,
pontosan most május elseje van (munkaszüneti nap). Per pillanat még azt is meg tudom mondani nektek,hogy 8 óra 32 perc van. De szokásomhoz híven valószínűleg az óra úgyis siet a telefonomon! Selena Gomez számomra nyárfakasztó slágere szól mellettem, miközben ezt a csodálatos lila, nagy csokor orgonát nézem magam mellett. Az illata pedig egyszerűen magával ragadó,imádom. Szerencsére most érettségi szünetünk van, így jövőhéten szerdáig aktívabb tudok lenni. Már most tervezem a programokat is,hogy miket csináljak.
Remélhetőleg nemsokára láthattok újra egy outfit posztot is,ha minden összejön.
De nem is igazán húznám tovább a szót az én kis nyugodt, korán reggeli ébredési folyamatom utáni "beszámolóról". Hanem most a nemrégiben megrendezett 2015-ös ELLE Fashion Show-ról írnék pár gondolatot. És természetesen csodás képeket is szeretnék posztolni nektek az egyes kollekciókról. A fényképeket pedig nagyon köszönöm Pintér Ferinek (elérhetősége: x ).



Ugye a divatbemutató két napos volt,péntek-szombat. Mi sajnos csak a (sajnos???! dehogy!) szombati napon tudtunk ott lenni Annával, de azt is nagyon élveztük. Kapu nyitás előtt egy 6-7 perccel hamarabb ott voltunk az ácsingózó, hosszú, kígyószerű sor vége felé. 12 után sikerült is épségben beérnünk. Rossz szokásomhoz híven itt is nagyon sok ember öltözködését végig pásztázta a szemem. Láttam érdekes arcokat, de láttam egyenesen nagyon divatos, irigylésre méltó fiatalokat is. A korosztály egyébként nagyon megosztott volt, amit kicsit furcsálltam is. Annával sikerült a második sorban majdnem a kifutó kezdeténél helyet találni, aminek nagyon örültünk is. Így végig onnan néztük a csodás kollekció minden egyes darabjait. Kezdés képpen a KIKA Fashion Show-t láthattuk, Folytattuk a L'Oréal Professionnel Fashion Show-val. Aztán jött egy egy órás szünet, ami alatt mi nagyon megéheztünk, így felmentünk az úgynevezett "étterem" részbe. Nagyon nem voltam vele megelégedve, hiába nyűgözött le az étel kínálat az étlapon. Képzeljétek el másfél órát kellett várnunk az ételre, mire megkaptuk! Szerintetek?! Jó, tény,hogy nagyon ízletes volt és valamilyen szinten megérte várni, de ez számomra akkor is egy nagy mínusz pont volt.
Én garnéla rákos, darált húsos, citromos mártással leöntött burritot ettem. Képet is csináltam róla, hát tudjátok miért ne?!

Ezálltal a sok várakozás által lekéstük a Párizsi tervezők 2015-ös őszi-téli bemutatóját. Amit még a mai percig is nagyon,nagyon bánok. Majd később a Magistral, a Marianna Herrhofer, Hungaria, Gas, Mazda, Marks&Spencer majd a VAN GRAAF divatbemutatóját is megnéztük. Aztán sajnos el kellett mennünk, így a magyar tervezők kollekciójáról is lemaradtam. Amit aztán csak képek formájában tudtam megnézni. De most akkor kiválogattam pár igazán jól sikerült képet az egész napról, vegyesen a kollekciókról, amiket meg is tudtok nézni. Remélem,hogy jövőre is lesz ELLE Fashion Show,hiszen bizonyára azon is ott leszek. És aki nem tudott eljönni eddig, és sajnos idén sem az akkor tegyen félre, ha megteheti hiszen nem egy nagyon nagy összeg, és jöjjön el. Teljes mértékben megéri!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése