2015. május 17., vasárnap

Spring, summer mood

Drága olvasóim, aki követi a FB oldalamat az tudhatja,hogy anyukáméknak nem régiben volt az esküvőjük. Csak ilyen kisebb, családiasabb hangulatú volt ezért egy szolidabb ruhát választottam. Amit most viszont is láthattok ebben a bejegyzésben. Olyan helyszínt szerettem volna a kezdetek óta ami kissé kihangsúlyozza a ruhámat, avagy úgymond egy kis "túlzást" ad neki. Egy gyönyörű, egyszerű,virágmintás ruhát vettem. Ami meg van kissé bolondítva egy színben hozzá passzoló övvel. Ráadásul a hátán a kivágás meseszép. Kényelmes viselet, amely nem csak egyes alkalmakra lehet jó,hanem a hétköznapokban is! Nagyon tetszik benne,hogy teljesen alakformáló. És végre egy ruha: ami nem emeli ki a negatívumokat rajtam, hanem csak a pozitívumokat. Mivel egy díszesebb ruhához egyszerű, szinte alapdarabok illenek így ezt én most is betartottam. Egy fekete táskát választottam ki hozzá, sötét cipővel és a kedvenc bőrdzsekimmel. És természeten ilyen időben a napszemüveget sem lehet otthon hagyni. És hiába igazán nem illet az összeállításhoz ez a leopárdmintás darab, én akkor is ragaszkodom hozzá.














F&F dress/ H&M sunglasses/ H&M jacket and Bernadette V Photography


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése