2015. június 16., kedd

2015 Bikinis Trend

Drága olvasóim,
mivel javában tombol már a nyár, az idő is ezt mutatja,látom nagyon sokan (köztük én is) járkáltok a szünetben vagy medencézni, vagy strandra, esetleg jobb esetben már nyaraltok is. A bikini meg elengedhetetlen ehhez. És sose késő egy új, jobb, kedvencebb darabot beszerezni, legalábbis én ezt vallom. Ezért is most három kategóriában összegyűjtöttem nektek bikini fajtákat. Minden kategórián belül többet mutatok azért be,hogy mégis csak legyen egy kis fogalmatok róla. Nagyon sokat egyikről se szeretnék írni, maximum csak a fontosabb tudnivalókat. Remélem,hogy mindenkinek tetszeni fog legalább egy fajta, vagy van már neki az egyik kategóriából egy, amit alig lehet leszakítani róla. Én szerintem bikini mániákus vagyok, hiszen tele van egy jó pár darabbal a szekrényem. De kezdjünk is bele! Remélem,hogy tetszeni fog nektek ez a bejegyzés.




Bevallom, megőrülök a trópusi mintáért! Mostanában egyre több hasonló darabok akad meg a szemem. Na de a kezem is! Hiszen már be is szereztem magamnak egy ilyen mintázatú bikinit. Láthatjátok is a kis "bejelentkező szöveg" melletti képen. Annyira feldobják az embert szerintem ezek a minták. Előnyösek. Nem az a monoton, spontán, megszokott kinézetet adják a viselőjének sem. Én mindenkinek csak ajánlani tudok egy ilyet, de komolyan!


A sportos bikinik is eléggé elterjedtek manapság. Hiszen már nem csak a nagy sport imádók kedvencei lettek. Azért sem mert annyira laza hatást keltenek a viselőjének, és némelyik darab egyenesen elegánsnak is mondható most már. Lehet,hogy az elegáns ebben a kategóriában meglepő, de tényleg így van. Tudjátok: az egyszerű, nagyszerű!


És máris elérkeztünk az utolsó kategóriához, méghozzá a kislányos, aranyosabb darabokhoz. És amikor azt mondom,hogy kislányos, aranyos, imádni való, cuki és társai akkor ne a kisebb korú gyerekekre gondoljatok. Hanem az érett nőkön, tiniken is annyira hihetetlenül előnyös az efféle fürdőruha. Ha a személyiségedhez és az alakodhoz illik,akkor teljesen megnyerő benne az ember. A minták egyedinek is, de figyelemfelkeltőnek is mondhatók, a színekkel együtt. (A fodrok meg növelik optikailag a mell méretét is lányok!!)


És egy teljesen más hír: ÚJRA AKTÍV VAGYOK ASK.FM-EN IS, méghozzá itt tudtok tőlem kérdezni, vagy tanácsokat kérni, vagy informálódni is: http://ask.fm/hanischberni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése