2014. június 16., hétfő

Online shopping

Many people have inquired assured that I order from my clothes, which is the reliable shops which are the best, where there are promotions and the like. So for a while I'm thinking of that one such online shopping entry I write. After all, who are interested in giving answers to them who fear the concept of online shopping, they will try to endear. Or just provide them with a positive on the subject. Many of you are worried about this, because it is a thing unknown to the unknown cause us fear. This is my first time so I was. But once I ordered from E-bay is a top and positively surprised, then a pile of clothes I ordered from there. I changed the FB page orders, but unfortunately there is not all reliable. I wanted better and better and more unique pieces to my wardrobe to know more so I searched among the major foreign brands that are not available in our country. / Topshop, ASOS / And I came away from the available online only, but great sites that are full of wonderful "treasures".
♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Sokan érdeklődtök afelől ,hogy én honnan rendelek ruhákat, melyik a megbízható boltok, melyik a legjobb, hol vannak akciók és hasonlók. Így már egy ideje gondolkozok azon,hogy egy ilyen online shopping bejegyzést megírok. Hiszen akik érdeklődnek nekik adok válaszokat, akik meg félnek az online vásárlás fogalmától, velük pedig megpróbálom megszerettetni. Vagy csak egy kis pozitívumot nyújtani nekik ezzel a témával kapcsolatban. Sokatok tart ettől, mert ez egy ismeretlen dolog és az ismeretlen számunkra félelmet okoz. Ezzel én is így voltam először. De egyszer rendeltem E-bay-ről egy felsőt és pozitívan csalódtam, aztán egy halom ruhát rendeltem onnan. Áttértem a FB oldalas rendelésekre, de sajnos ott nem mindenki megbízható. Jobbnál jobb és egyedibb darabokat szerettem volna a gardróbomban tudni, így inkább keresgéltem a nagyobb külföldi márkák között amik hazánkban nem érhetőek el. /Topshop, ASOS/ És innen jutottam el a csak online rendelhető, de nagyszerű oldalakra amik tele vannak csodás "kincsekkel".

1. Wrap skirt (here). Nagyon szeretem a fekete-fehér kombót és í tyúkláb mintázatot, alapdarab.
2. Longline mesh top (here). Baba kék, az ide top nyár szín, egyszerű de nagyszerű felsőbe bújtatva.
3. Skater skirt (here). Annyira aranyos darab, tipikus kislányos-nőies viselet. Imádom!
4. Satin culotte shorts (here). Egyszerű de praktikus alapdarab a nyárra.
5. Faux pearl necklace (here). Szerelmes vagyok az ilyen gyűrűkbe és nyakláncokba. Annyira jól öltöztetnek!
6. Lace-up heeled boots. Csodás kiegészítővé válhat a gardróbodban a mindennapokon belül.
7. Pink suit whit organza cuff (here). Annyira nőies mégis aranyos darab. Szerelem első látásra szindróma. És a plusz benne az áttetsző ujjak, csodálatos!
8. Leather look panel trousers. Csalóka darab. Luxus környezetet alakít ki magának a ruhatáradban. Praktikus, becsapós külsőt ad, de mégis divatos és évtizedekig hordható darab.
9. Boyfriend jeans (here). Alapdarabbá nőtte ki magát, így én imádom.

Itt van pár online ruhaüzlet, ahonnan tudtok rendelni és nagyon megbízhatóak, csak olyanokat linkeltem:
frontrowshoppersunmallchicnovachoies, alisonsman.trianglsheinside,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése