2014. június 3., kedd

Váci street shopping

This outfit post was made in the afternoon during the Váci street fashion show . A typical sightseeing , I have compiled vásárlós set for this day , and of course you can take pictures , but it's my idea , what , at least a small angle . Pieces will be just a mass base , which is sometimes also have to think that not only visually behold . The big hit of the summer leopard print (as well) , especially in the footwear and in overalls , dresses . You're all in the closet also serves as the main piece of a mass of striped tops . By now all sorts of shapes , cutting the sample, variations can be found . This shoes and I fell in love at first sight when I bought it one month ago , I immediately knew that a perfect and comfortable summer wear will be a lot of my clothing ! Divided genuine leather bag is also included in the post was a great favorite among the pieces of my stuffs érdeknyi . After all, I'm telling you , this bag is the black hole itself . It all fits into what you want to do and still have space in it because of something .


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Ez az outfit poszt a Váci utcai divatbemutató alatt készült délután. Egy tipikus városnézős, vásárlós szettet szerettem volna összeállítani erre a napra,meg persze lefotózni is nektek,hogy ez mégis az én elképzelésem szerint milyen, egy kis szögből legalább. Alapdarabok tömkelege lesz most látható, ami szerintem néha kell is,hogy nem csak vizuálisan lássátok. A nyár nagy slágere a leopárdminta (is), főleg a lábbelikben és az overallokban, ruhákban. Ugye mindenkinek a gardróbjában is alapdarabként szolgál a csíkos felsők tömkelege. Mára már mindenféle formában, szabásmintában, variációban megtalálható. Ebbe a lábbelibe én első látásra beleszerettem amikor 1 hónapja megvettem, rögtön tudtam,hogy tökéletes és kényelmes nyári viselet lesz nagyon sok ruhadarabomhoz! A posztban szereplő eredeti bőr Divided táska is nagy kedvencem lett a töm érdeknyi darabjaim között. Hiszen komolyan mondom ez a táska maga a fekete lyuk. Minden elfér benne amit csak bele szeretnétek tenni és hely is mindig van benne valami folytán. 









H&M shoes, F&F jeggings, C&A sweater, H&M leather jacket, H&M Divided bag, H&M sunglasses 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó outfit lett!:) És ne vedd bántásnak vagy valami rossznak, de szerintem lehetnek nagyobbak a képek, mivel szépek! Plusz, a fejléced ne legyen szürke, ha szeretnéd, segíthetek benne!:)
    Barbi♥

    https://barbismacaron.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi! :) Az,hogy lehetnének sokkal nagyobbak a képek nagyon jó meglátás volt, mert kipróbáltam és tényleg 1000x jobban mutatnak így, köszönöm az észrevételedet és,hogy megosztottad velem. Az meg,hogy a fejlécem szürkésebb az nekem sem annyira tetszik, de sajnos nem tudtam mit tenni vele.
      Puszi, Berni.♥

      Törlés
    2. Itt az e-mail címem : barbara.hgy@gmail.com Ha oda írsz, szívesen elmondom, hogy tudnál rajta javítani:)

      Törlés