2015. december 22., kedd

Marie Claire Fashion Days -BEMUTATÓK-

Drága olvasóim,
november vége felé elkezdtem a Marie Claire Fashion Days élményeimet bemutatni, és visszaadni nektek képekben. Amint láthattátok a Backstage-ről volt benne szó. Most pedig pár bemuatató darabjait mutatnám be nektek. Azt,hogy a ruhák milyenek voltak, a kivitelezés, a hangulat, a szabások, a modellek, az emberek (a tömeg). Igen, tudom..picit kések ezzel, DE: "Jobb később, mint soha." tudjátok. Számomra ez volt a második Marie Claire divatbemutató amin volt eddigi életemben, és most is teljes mértékben kijelenthetem,hogy nem csalódtam. Kezdem azt érezni,hogy évről évre egyre jobb és jobb lesz.


1.: Groupama






2.: Enihorn









3.:Émé








4.: Galla













5.: LBL




Most csak öt tervezőnek a kollekcióját láthattátok. Remélem elgyönyörködtetek a ruhákban, a színekben, az anyagokban. Néhány tervezőnél a kiegészítők engem nagyon megfogtak, azért is láthatjátok,hogy leginkább azokra koncentráltam valahol. Köszönöm Pintér Ferinek a gépet és,hogy kipróbálhattam magamat rajta. Na meg,hogy rám merte bízni, haha. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése